Anunţ angajare specialist(ă) în angajare asistată a persoanelor cu dizabilități

Calif-jobAsociaţia Obştească „Eco-Răzeni” anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de specialist(ă) în angajare asistată a persoanelor cu dizabilități în cadrul proiectului „Antreprenoriatul social – formulă de incluziune socială performantă a grupurilor marginalizate, inclusiv a persoanelor cu dizabilităţi” implementat cu suportul financiar al IM Swedish Development Partner, Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și Primăriei orașului Viena.

Perioada de angajare: februarie – decembrie 2017, postul este project-based (8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână), cu posibilitatea de extindere.

Cerinţe şi responsabilităţi:
1. Documentează cazurilor de angajare asistată prin perfectarea dosarelor personale ale beneficiarilor;
2. Elaborează profilul vocațional al beneficiarilor, în care să fie prezentate abilitățile, așteptările, dar și barierele, precum și necesităţile de asistență în angajare ale acestora;
3. Organizează, la necesitate, întâlniri sau discuții telefonice cu membrii familiei persoanelor cu dizabilităţi şi altor actori relevanți din comunitate;
4. Elaborează, în comun cu beneficiarii şi alţi actori relevanţi, planul individualizat de acțiuni privind angajarea în câmpul muncii;
5. Identifică posturile de muncă potrivite, prin discuții atât cu beneficiarii, cât și cu potențialii angajatori;
6. Organizează, la necesitate, stagieri de muncă şi/sau ucenicie pe o durată determinată, în concordanță cu necesităţile beneficiarilor;
7. Instruiește și acordă suportul necesar beneficiarilor, pentru a asigura menținerea locului de muncă, inclusiv monitorizează procesul de incluziune socială în afara orelor de lucru a beneficiarilor;
8. Oferă suportul corespunzător, menține comunicarea și monitorizează progresul în tot procesul de angajare asistată a beneficiarilor;
9. Stabilește contacte, precum și relațiilor de colaborare cu specialiști din domeniul sănătății și protecției sociale pentru a acorda asistență, recomandări, dar și suport;
10. Cooperarea cu angajatorii, în vederea oferirii oportunităților de angajare, printr-un spectru de inițiative de suport;
11. Prezintă și promovează serviciile de angajare asistată în cadrul evenimentelor publice și potențialilor angajatori;
12. Identifică, menţine baza de date și motivează potențialii angajatori să încadreze persoane cu dizabilități în cîmpul muncii;
13. Stabilește și participă la întîlniri cu angajatorii, facilitînd angajarea persoanelor cu dizabilități, la necesitate, instruiește reprezentanții angajatorilor în domeniul discriminării și dizabilității;
14. Documentează toate fazele procesului de colaborare cu potențialii angajatori, redactează demersuri, contracte de colaborare, procese verbale, note informative, fișe de evaluare, scrisori de mulțumire, etc.;
15. Elaborează materialele informative și metodice necesare în procesul de lucru cu beneficiarii și potențialii angajatori;
16. Elaborează trimestrial raportul individual narativ cantitativ şi calitativ pentru managerul de program;
17. Îndeplineşte alte responsabilităţi la indicaţiile managerului de program.

Calificare:
• studii superioare, preferabil în domeniul economic sau asistență socială;
• abilităţi de lucru la calculator: Microsoft Office, Internet;
• abilităţi lingvistice: româna – fluent, cunoaşterea limbilor engleză și rusă este un avantaj;
• experienţa anterioară de muncă în proiecte și asociații obștești v-a constitui de asemenea un avantaj.

Competenţe:
• profesionalism, spirit de echipă, abilităţi de comunicare, iniţiativă şi autocritică;
• disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic, într-o atmosferă tensionată, iar în caz de necesitate, în afara programului de lucru;
• disponibilitate de a efectua deplasări pe teritoriul țării și peste hotare;
• responsabilitate, autodisciplinare, punctualitate, ordine şi acurateţe;
• capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate în gîndire, adaptabilitate;
• sincer(ă), deschis(ă) către nou, creativ(ă), dinamic(ă), înclinat(ă) spre rezolvarea problemelor, dornic(ă) de a genera un impact pozitiv asupra societății.

Salariul de funcţie: 6250 MDL

Locul de muncă: sat. Răzeni, r. Ialoveni sau or. Chișinău

Beneficii:
• echipă tînără și dinamică;
• perspective de dezvoltare profesională;
• participare la evenimente, cursuri.

Dosarul de aplicare va conține:
Formularul de aplicare (descarcă AICI).

Dosarul va fi trimis la adresa electronică: ecorazeni@gmail.com sau la sediul Asociaţiei Obşteşti “Eco-Răzeni”: str. Ştefan cel Mare 49/1b, sat. Răzeni, MD 7728, Republica Moldova, cu menţiunea “Concurs specialist(ă) în angajare asistată a persoanelor cu dizabilități”.

Termenul limită de aplicare: 23 ianuarie 2017, ora 16.00.

Detalii pot fi obţinute telefonic la numărul 026873325 sau 079641243.

Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu și proba practică.

Vă mulţumim pentru participare la concurs.

Acest articol a fost publicat în CONCURSURI, TENDERE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.